x - Reisverslag uit Nanchang, China van Caroline Majchrzak - WaarBenJij.nu x - Reisverslag uit Nanchang, China van Caroline Majchrzak - WaarBenJij.nu

x

Blijf op de hoogte en volg Caroline

01 December 2017 | China, Nanchang

x

  • 04 December 2017 - 21:00

    Stefan Vandestraeten:

    Dag Caroline. Van een klein stadje naar een wereldstad. Van onze mooie vlaamse ardennen naar een verontreinigde en zeer drukke wereld. Jij ,het nietige stipje op die wereldmarkt! Chapeau,wat een gedrevenheid!. I like it. Hopelijk ben je en voel je je daar een beetje veilig! Ik volg je avonturen met arensogen. Net of ik een boek lees!! Veel voldoening alvast bij je chineesjes!

    Stefan,een gewone man.
Caroline

Hallo iedereen, Ik woon momenteel in China en wil graag mijn ervaringen met jullie delen. In goede en slechte tijden. Zo voel ik mij minder eenzaam in deze gekke wereld. Als buitenstaander in een andere cultuur. Geniet ervan.

Actief sinds 01 Dec. 2017
Verslag gelezen: 602
Totaal aantal bezoekers 7059

Voorgaande reizen:

28 November 2017 - 01 December 2018

Op ontdekkingstocht bij de Chinezen

Landen bezocht: