x - Reisverslag uit Nanchang, China van Caroline Majchrzak - WaarBenJij.nu x - Reisverslag uit Nanchang, China van Caroline Majchrzak - WaarBenJij.nu

x

Blijf op de hoogte en volg Caroline

14 December 2017 | China, Nanchang



  • 14 December 2017 - 16:36

    Vanderstraeten Stefan:

    Dag Caroline. Ik weet niet of je al veel veranderd ben. Daarom moet je af en toe eens in de spiegel kijken. Die spleetoogjes hé...
    Nu eens serieus. Gelukkig is de wereld groot genoeg om een leven lang als je gestel dat toelaat rond te trekken. Jij hebt dat zeker nodig, voorlopig en...breng je mensen nog wat bij. En zij jou. Dus geniet er maar verder van en blijf vooral jezelf! Vele groeten!!

  • 14 December 2017 - 16:45

    Mieke:

    Hey Caro..... ben zelf mama van 2 pubers nu ondertussen. Ben de eerste om te zeggen dat ik je ouders begreep en begrijp. Maar ook om te vinden dat JIJ nu fantastisch bezig bent. Eens terug in België hoop ik je terug te zien! Ciao bella xxx

  • 14 December 2017 - 18:35

    Gabriel Decock:

    Dag Caroline. Als je jong bent, zit je soms een beetje gevangen. Er is meestal een generatieconflict met de ouders. Je wil je eigen ding doen en je zoekt de weg, maar dat lukt niet altijd direct. Ik sta er van te kijken hoe sterk je bent. Je toekomst? Die moet je zelf ontdekken, niemand kan dat doen voor jou. En geluk? Dat is iets dat je meestal vind als je er niet op zoek naar gaat, je maakt geluk voor een stuk zelf, al heb je niet altijd alles in de hand. Houd je goed. Groetjes !

  • 15 December 2017 - 15:05

    Sophie:

    Caroline, fantastisch wat jij daar doet! Om naar op te kijken. Ik sta hier alleen maar achter! volg je hart en geniet van het leven!! veel succes daar en hou je goed! groetjes x
Caroline

Hallo iedereen, Ik woon momenteel in China en wil graag mijn ervaringen met jullie delen. In goede en slechte tijden. Zo voel ik mij minder eenzaam in deze gekke wereld. Als buitenstaander in een andere cultuur. Geniet ervan.

Actief sinds 01 Dec. 2017
Verslag gelezen: 476
Totaal aantal bezoekers 7048

Voorgaande reizen:

28 November 2017 - 01 December 2018

Op ontdekkingstocht bij de Chinezen

Landen bezocht: